fredag 21 september 2012

Sovande älsklingar.

Just nu sover mina två babes i sovrummet.
Och jag har suttit här och funderat, fixat och donat med lite till 30-års festen, hehe. 

Vendela fick händerna fulla, båda ville vara hos henne :-)
Vi skulle träffa Kicki och Isabella för en halvtimme sen men hon fick ett jobbmöte hon behövde gå på så vi ska ses när hon är klar istället. Dock var det väldigt bra tajming på det då My fick sova en stund nu istället.
Då är hon pigg och glad sen.



Ikväll när Björn kommer hem (han ska iväg och jobba lite), så funderar jag på att träna, före eller efter middagen.. Så har man gjort det. Har ju fått sova en hel natt, så träning på kvällen borde jag orka. Måste dessutom tvätta mitt hår som ser ut som, jag vet inte vad, utväxten är hemsk, och snart får nog mamma komma över och färga den!

Aja, that's it for now.

Inga kommentarer: