fredag 14 september 2012

Regnig dag.

Nu är jag på väg hem efter dagens kurs. Behövde åka lite tidigare då mamma behöver sova en stund innan hon ska jobba. Hon har vart så snäll och tatt hand om My nu på morgonen/förmiddagen. Sen tänkte jag skjutsa hem henne om Björn är hemma en stund till (han har jobbat men måste packa väskan då han ska på jobbkryssning ikväll),.

Det har iaf varit väldigt två trevliga dagar med kursen. Lite annat tänk än byta blöjor och få lillan att sova när hon är trött.



Gårdagens goda efterrätt. Blåbärspanacotta. Det unnade jag mig.

Ja, tunnelbana åker man dagen till ära också, inte allt för ofta det händer, haha. Det är bekvämt, men skönare är det att köra sin egen tid och bestämma när man vill åka iväg från där man befinner sig.



Ingen träning blev det idag heller då jag prioriterade min sömn istället.
Men imorrn kväll så, när gubben kommer hem igen. Måste ha mina 3 dagar i veckan!

Inga kommentarer: