söndag 16 september 2012

Lugn stund.

Idag blir det inge träning. Får räcka med gårdagens promenad, tycker jag.
Just nu sitter jag här i köket själv och ska äta lite lunch. Kalkon med brieost och gott té till.
My och Björn ligger i sovrummet.

Jag har slängt lite kartonger och glas i återvinningen och så har jag rensat lite i rabatten och lite på framsidan allmänt, så det ser lite trevligare ut. Till nästa sommar vill jag ha några amplar hängades ovanför uteplatsen på framsidan. Sen vet jag inte just nu hur man kan göra det lite mer cozy där men tror jag vill ha nåt på väggen.. Det ser så himla tomt ut.. Åh! Det ska kul att dekorera sen när julen kommer, alltså utomhus, men några lampor. Jag tror att hela gatan kommer vara jättefin. Alltså, jag trivs redan här, men det känns verkligen bra med det här huset. Och bättre blir det när vi får mer ordning!

Förresten. Vi vart bjudna på ännu en kräftskiva, av grannen, nästa helg. Kräftskiva två gånger denna månad, ja man tackar! Nu måste vi bara ut och jaga kräftorna innan dom tar slut i affärerna!

Prometheus var för övrigt.. ok. Kände mig lite besviken på den fast den innehöll en hel del spänning. Vet inte riktigt vad som fattades... Oh well. 21 jump street har jag tankat hem också, fick tipset av Louise, så nån kväll ska vi se den med. Tyckte jag kände igen titeln, det fanns en serie som gick... 1987..? tror jag det stod, när jag skulle dra hem filmen. Minns inte den serien alls, förutom titeln som sagt.

Happ, jag är så seg på att publicera så My hann vakna och just nu matar jag henne, haha.

Inga kommentarer: