fredag 14 september 2012

Underbara egentid.

Ligger i sängen just nu och kollar på slutet av "Ensam ung kvinna söker". En gammal.. triller kanske? för inte är det rysare tycker jag.. Gammal men fortfarande obehaglig. Vet inte hur många år sen jag såg den, men det är lika spännande än.

Fan så skönt det kan vara med den egna tiden ibland.
Den behövs verkligen. Egentligen hade jag behövt sova nu, men det kan jag göra med My imorrn på förmiddagen. Och riktigt skönt var det med en dusch också.

Björn köpte förresten två jackor till My idag. Två likadana men i olika storlekar. Nåt hon har att växa i. Det var visst nån försäljare till hans jobb och då fick han halva priset på jackorna. Inte helt fel.

Nu ska jag se vad som går på tv... Roligare Fredagskvällar har man ju haft. Men det här är helt perfekt idag.


Inga kommentarer: