torsdag 8 september 2011

Var sitter alla kilon??!







Hetast vinner..

Kollade på vågen imorse. +10 kg sen inskrivningen.
Var fan sitter skiten? Allt lär ju inte sitta på magen, eller?
Mina ben ser lika feta ut som vanligt, likaså mina armar. Eller ja, dom har jag ju inte tränat ordentligt på ett tag så dom e väl slappare än vanligt..



Eller inte..

Man känner sig iaf lite klumpig och stor nu. Kan ju inte påstå att jag är lika smidig nu som i början av graviditeten, haha.
Men det känns bra det här ändå.
Jag har nog fortfarande inte fattat att vi ska få en lite bebbe jag och Björn. Jag känner ju att det är liv i magen, och ser ju bilder på hur utvecklat barnet kan vara. Men det är ju lite svårt att få in det ön så länge.
Våra liv kommer att ändras drastiskt, det har jag förstått. Därav ser jag till att njuta av lugnet och egotänkandet just nu. Ingen (eller jo, man ska ju inte missköta kroppen och kosten så klart) är beroende av mig just nu. Men sen så.

Nu - dags för lite lunch.


1 kommentar:

Camilla sa...

Klokt tänkt..passa på att göra saker tillsammans! Kan bli knepigt sen. Iaf under första året. För oss blev det lyx att kunna åka och storhandla själva i lugn och ro, det blev kvalitetstid för oss, haha!