torsdag 1 september 2011

Shoppat och fåppat.

Då har jag varit till centrum, skärholmens centrum och telefonplan...
Blev inte varm förrän jag behövde gå upp för våra jäkla tre trappor (brukar i vissa fall stressa så man blir sväääättiiig).
Nåja. Hämtade ut Vyssan lull på Vivo, sen hittade jag två mammaleggings och två träningslinnen (lite pösigare än dom jag har nu som nästan ser ut som magtröjor!!). Leggings har jag letat efter ett tag och H&M's mamaleggings satt jättebra.



Lite schletna men förhoppningsvis fungerande..






Sen åkte jag till Apoteksgruppen i Telefonplan och hämtade ut Baby to be-boxen och i den fanns det flera braiga grejer.







So I'm done today.
Eller ja, egentligen inte alls då man ska iväg och jobba.
Well well, hoppas arbetsdagen flyter på bra sen.
Ha en bra dag ni med!

1 kommentar:

Camilla sa...

Det är ju perfekt med allt man får gratis när man är preggo/nybliven förälder :D

Ibland när jag försöker skriva kommentarer till dig så går det inte eftersom jag kan inte välja hur jag vill kommentera (google-konto, AIM osv)..helknas :( Händer ofta hos er som har blogspot :(