tisdag 20 september 2011

Majonnäs.

Då var det frukost som gällde. Enligt mig det godaste målet på dan. Hade man inte åkt på skörbjugg och annan brist på vitaminer mm så hade jag nog varit mackoman på heltid.
Men lite protein och fett får man i sig nu iaf, och fibrer.
Fick lite mersmak för majonnäs nu igen efter helgen hos Zandra.
Har ju efter LCHF-dieten knappt tagit i majonnäs, haha. Bidde lite för mkt av det "goda"...


Idag blir det jobb. Ingen träning. Jag känner mig inte helt 100 och tänker då inte utsätta kroppen och snuttiplutt för några extra ansträngningar.
Och idag åker gubben min iväg till Hjo också, fick jag reda på igår. Och trodde detta handlade om en dag men icke. Tur man frågade ut han lite mer och därmed fick reda på att han kommer hem på Fredag. Fan att han ska tro att man är nån jävla Saida.
Kan bli så jävla irriterad på sånt när folk (läs; Björn) tror att man e nån jävla tankeläsare.....
Nåja, jag jobbar ändå två kvällar på raken och på Torsdag ska jag och Erica kanske ses så jag märker nog knappt av att han e borta ändå.

Efter frukost blir det till att städa lite mer här hemma så det ser ordentligt ut och man slipper störa sig på stöket. Adios.

Inga kommentarer: