tisdag 20 september 2011

De ger inte upp.

Jag vet inte hur många ggr 3 har ringt och terrat mig genom åren jag haft abonnemang hos dem. Man blir ju trött på deras eviga tjat.
Idag ringde de och frågade om jag ville ta nåt rabatterbjudande och binda mig ytterligare 9 månader hos dem. Jag sa som jag sagt tidigare. Att jag tycker att min mottagning suger. Och nu sa snubben i luren att det faktiskt blir bättre med Iphone 4 och tyckte jag kunde skaffa den. Men näe, jag känner verkligen inte för att vara kund hos dem nå mer. Jag tycker verkligen mottagningen suger ofta och är redo för Telia nu. Tror att de har mkt bättre mottagning överallt där jag befinner mig.
Ska bara se om de har några bra deals sen i December när mitt nuvarande abonnemang går ut..


Snart kommer iaf Björn hem med lite lunch. Chicken bits med pommes. Nyttigaste lunchen ever. Nåja, får väl leva på grönsaker ett tag framöver. Jag kan ju inte påstå att det blivit mycket av den varan på sistone....

Inga kommentarer: