onsdag 21 september 2011

Jag vill shoppa!!!!!


Bara tre veckor kvar tills vi ska till Ullared men det känns som en evighet just nu då jag verkligen vill och BEHÖVER shoppa!

Till nåt annat beroendeframkallande... Jag spöar fan alla i Wordfeud! Kan man inte få ranking i det spelet??? :-D
Igår tänkte jag att jag skulle spela lite medan brukaren badade. Men nej då. Ingen mottagning på badet. Gud så ovanligt. Och något frustrerande.
Vill ha Telia nu.....

Jag och Louise pratade om att boka en stuga igår, eller ja, att hon skulle göra det medan hon va hemma, men igår kväll när jag ringde henne svarade hon icke och just nu e hon på jobbet så jag har slängt iväg ett mess, så får vi se när hon svarar...
Hmm, jag gissar dock på att det är fullbokat.

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag är värdelsö på wordfeud, alla spöar mig, hahaha!