måndag 26 september 2011

Lia Hof.


Då har man fixat boende till helgen då vi ska till Ullared.
Mejlade ju några ställen i helgen och hittade ett jävligt fräscht ställe nu.
Det är förvisso ett vandrarhem (men nyrenoverat) men det är alla andra som jag kollat på oxå. Ullaredsstugorna var ju helt fullbokade fram till jul typ.
Så det fick bli Lia Hof, jag bokade för en natt, med sängkläder och handduk och med frukost också och allt som allt gick det på mindre än 800:- för två pers. Perfa juh. Badrum och toa finns ute i korridoren men det får fan va så.. Tänker inte lägga mkt mer pengar på boendet med tanke på att det redan kostar att ta sig ner till Ullared.
Och så kollade jag inte med Louise innan då hon inte vet hur man svarar i luren ;-), men det här som ett schysst alternativ till ett bra pris. 8 kilometer från Gekås.

Nu ska jag nog hoppa i säng och kramas med min älskling. Nattinatt!

Inga kommentarer: