tisdag 27 september 2011

God morgon!

Vilket fint väder man vaknar upp till! Jag funderar på om jag ska ta en promenix idag med eller om jag ska ta mig till gymmet..?
Imorrn ska jag till gymmet med Louise ändå hade vi tänkt.







Till nåt helt annat som säkert är rätt vanligt är alla dess frågor man har.. Blir jag en bra mamma? Kommer jag älska bebisen oändligt mycket? Hur läskigt blir det egentligen inte med en förlossning? Jag menar, det ska ut en ca trekilosklump ur en sen och det har man inte reflekterat över så mkt förut.. Jag tror inte det är så att man inte överlever men hur hög smärttröskel har man egentligen..?
Vi ska ju på föräldrarutbildning nästa vecka, om det inte är fullt då. Och denna Fredag tänkte jag dra på en kurs som handlar om ryggen, tror jag.

Aja, nu ska jag äta lite frulle och sen träna vare sig det blir på gymmet eller utomhus.

Inga kommentarer: