fredag 16 september 2011

Lock för öronen.

Nysningarna är så gott som borta, snoret kvar och lock för öronen till och från, men jag är på bättringsvägen! Woho!
Det har väl sina fördelar att stanna hemma från jobbet, man tar det lugnt och blir frisk men kan även tvätta alla smutsiga kläder då det inte är så ansträngande.
Pratade precis med Louise, vi planerade kvällen lite och pratade om Ullared.
Det blir ju Brides maides ikväll och förhoppningsvis lyckas jag locka tjejorna till Amazon :-P. Ser fram emot kvällen, länge sen vi tjejer sågs ihop!

Och Ullared ser jag också (och Louise med) fram emot väldigt mycket! Jag hoppas dom har massor med bebisgrejer där så jag nästan kan köpa allt som fattas just nu! :-)
Vi ska nog sova på nå hotell eller dylikt en natt också. Blir för mkt körning på en och samma dag annars..



Och imorrn bär det av till Östersund!
Det ska bli riktigt roligt att träffa Zandra, Niklas och Meya. Var det ett år sen vi sågs..?
Kan nog vara nåt sånt..
Huvva.. To long ago. Vi som typ hängde minst en dag i veckan när hon va på smällen och sen var mammaledig.

Fan, en nysning som rev upp halsen.. FÖRSVINN!

Nädu, ska nog ta mig en Strepsils nu.
Adios!

Inga kommentarer: