torsdag 15 september 2011

Still sick.

Men inte för sjuk för att ta mig till jobbet ändå.
Och idag e ju träffen så då stannar man definitivt inte hemma..
Ska kanske få in lite pengar på kontot idag också. För friskvårdsbidraget och för matkupongerna i skolan. Spara och lägga undan.
Snoret rinner mer idag än igår, eller ja, igår var det typ inte nåt, bara halsen som spökade, och det gör den idag med. Blir nog några Strepsils till.


Efter träffen får jag nog snällt åka hem och tvätta lite kläder. Kom ju på att det mesta ligger i smutsen och ska jag ha på mig nåt i helgen så får jag nog allt tvätta.. Blä.
Inte sugen alls på att göra nåt här hemma just nu.... Köket har sett för jävligt ut och det tog älsklingen hand om i morse. Riktigt skönt.

Och ingen träning bidde det denna vecka...
Har iofs inte haft nåt stort sug efter det heller så, men däremot får jag rastlösa ben om jag inte tränat på ett tag.
Får väl springa lite extra på jobbet dom närmsta dagarna men kom på att vi nog med stor sannolikhet kommer att sitta hela dan idag..!! Huvva.

Nu vaknade snuttiplutt igen.
Åh, jag tycker fortfarande det är såååå mysigt med alla sparkarna! :-))

Inga kommentarer: