lördag 24 september 2011

Digster.


Jag ska börja med att berätta jag är en Buzzador och med det innebär att jag ibland får vara med och testa på nya saker gratis eller till ett reducerat pris genom den hemsidan.
Jag testar på intressanta kampanjer under en viss tid, och berättar för folk jag känner om detta och skriver vad jag tycker om produkten.

Nu har jag fått äran att testa på Digster i 6 månader.
Jag har precis registrerat mig på deras sida och skrivit in mina musikpreferenser. Så jag kommer att få uppdaterade musiklistor med min favoritmusik till bl a Spotify som jag använder på mobilen.
Så det här ska bli spännande.

Vill du också prova på tjänsten på tjänsten gratis i 6 månader?
Regga dig och skriv då in koden: buzzador.
Kommentera gärna om ni testar på detta :-)

Inga kommentarer: