måndag 19 september 2011

Kaos.

Då vaknade man av ur en mardröm då.
Tror till och med att jag vaknade av att snuttiplutt sparkade. Den krabaten har varit livlig mest hela dagen idag, barnmorskan fick sig en spark på sin "hjärtlyssnarmojäng" också, haha.


Nåja, drömmen då..
Känns som att det jag lämnar efter mig när jag går på min mammaledighet blir ett kaos, iaf om man ska tyda drömmen.
I den här drömmen hade han två manliga assistenter (så det kommer bli efter att jag går, då det söks en manlig). Men den som hade jobbat ett tag var inte min kollega utan snarare det där skämtet som jag försökte lära upp innan honom. Och så hade en ny börjat och jag hann liksom bara plocka undan skit efter honom och hann aldrig fram till brukaren så att säga (dom gick alltid några hundra meter före). Inget var som det skulle och jag såg i brukarens ögon att han tyckte att det var jobbigt, han fösökte hela tiden söka ögonkontakt med mig när saker och ting gick fel men jag hann aldrig rätta till dom! Vi hamnade dessutom i nåt som liknade, jag vet inte vad, typ ett fullständigt kaos på stan, folk var helt galna, typ som att det hade varit ett derby eller en massa rebeller var på stan och det var bråk och stök överallt och när jag till slut fick tag i brukaren så började vi båda gråta, jag körde honom i rullen samtidigt som jag kramade om honom och sa att det skulle bli bra....
Sen vaknade jag.

Känns bra o ha en sån dröm va..?

Inga kommentarer: