onsdag 28 september 2011

Hårda sparkar.


Jag kom att tänka på sparkarna jag fick häromdan, eller var det förra veckan? Nåja, tidpunkten var ändå inte det viktigaste..
Jag var iaf hos brukaren och skulle hem, men innan det skulle jag säga hej då till honom så fick jag två hårda sparkar direkt på kissblåsan (det är inte så att bebben inte prickat rätt förut), men det här va så hårda sparkar så jag ryckte till båda gångerna. Det kändes askonstigt, haha.

Och en annan sak, gravidfisar e fan inte att leka med. Nästan så jag själv svimmar när jag fiser i min ensamhet..!

1 kommentar:

erica sa...

ajaj.. kommer ihåg de hårda sparkarna som gjorde att man hoppa till :) och när jag låg på sidan småsparkade hon alltid där så det kittlades som satan..nu har jag rensat förresten alla bebis saker, kläder, leksaker etc. det blev några kassar. så om du vill kan du svänga förbi när du har tid/lust och hämta upp :) och ta en fika.