onsdag 21 september 2011

Ingen träning :-/

Träningsfreak VS

Då har det snart gått en och en halv vecka och jag har inte tränat än.
Är fortfarande snorig och hostan släpper inte riktigt, och så har jag nån äcklig slembobba som sitter fast i halsen som ger obehagskänsla. Not okay!
Iofs känner jag väl inte heller för att träna men det har väl med att jag inte känner mig helt frisk helt enkelt.
Och locket för öronen släpper ju typ aldrig. Har nog haft det i en vecka nu. Blä.
Aja, dåliga träningsperioder har vi alla.

Soffpotatis

Det är rätt skönt att vara ledig på förmiddagarna ibland och bara ta det lugnt. Sen blir det ju till att jobba 7 h ikväll och så vi se vad vi ska fördriva tiden med.

På personalmötet senast kom vi fram till att se till att få ett kompetenslyft (då dom andra inte är på samma nivå som vi heltidare) på jobbet. Det vill säga att jag och Henke lär upp syskonen och den nya vikarien som hoppar in för mig sen.
Helst ska vi ha visat/lärt upp det som behövs tills på personalmötet nästa Torsdag. Men det är rätt svårt att få till det med tiden då vi bara går om varandra... :-/
Men jag ska försöka. På Fredag kan jag nog hinna visa två grejer för brukarens syrra iaf.

Snart dags för lite lunch. Blir nog pasta med pesto, nami-nami.

Inga kommentarer: