onsdag 28 september 2011

Snart en lång och skön dusch.

Men först var jag tvungen att få i mig lite middag.
Man kan ju inte hålla sig hur länge som helst alla gånger! Hittade en matlåda med rester från Måndagen, perfa juh!

Idag blev lagom mycket träning. Vi körde 30 minuter i rask takt på löpbandet och sen 15 minuter på motionscykeln. Så nu har man iaf tränat tre ggr den här veckan och kan ha gott samvete över det, dock ska jag inte vräka i mig onyttigheter det första jag gör :-S.
Och tack för sällskapet Louise! Roligt att träna ihop med nån när man för det mesta tränar själv!

Jo, barnmorskan hade hört av sig idag på mitt mobilsvar. Hon trodde det var ligamenten som spökade, och det var ingen fara så länge det inte blev sammandragningar och magen blev hård. Men det tycker jag inte jag känt...
Mest som håll som sagt och sen när man kört i lugnare takt (hände idag med) så har det släppt.


Imorrn blir det till att jobba 14-21 och mitt i allt har vi personalmöte. Ska bli intressant att höra vad arbetsledaren har att säga och själv förmedla lite grejer. Idag var det en lång dag måste jag tillägga, en lång men ändock bra dag.

Näfan, nu ska jag ta mig en dusch, I feel dirty!

Inga kommentarer: