tisdag 27 september 2011

Jävla håll!

Det här är väl första gången jag stör mig på graviditeten, eller magen.
Jag kan ju inte få träna ordentligt utan att få det där hållet.
Nu ska jag för övrigt mejla min barnmorska och fråga om det. Antagligen blir svaret "ta det lugnare" men vafan, jag ska väl för fan kunna gå i lite rask takt och få förbränna lite kalorier???
Så, nu är iaf mejlet skickat. Får se när man får svar..

Nu ska jag ringa Louise och se om man får nå svar från den kvinnan.


Det var iaf riktigt najs att lyssna på alla Digster Hits på gymmet och återigen slippa leta upp låt för låt! Digster är verkligen bra. Speciellt för den som har Spotify på mobilen! Vill du prova på Digster Premium gratis i 6 månader? Skriv då in koden: buzzador när du registrerar dig.
Vill du förresten bli en Buzzador och prova på nya produkter/tjänster gratis eller till reducerat pris och sedan tycka och tänka till om produkten eller tjänsten? Gå då in på www.buzzador.com och registrera dig. Skriv även att Scorpiontjejen har rekryterat dig.

Nopes, inget svar från fröken.. Att hon ska va så svår att få tag på ibland säg.
Nåja, jag ska slösurfa lite nu och sen göra lite lunch. Mmmm, kom på att jag har lasagne i frysen, den jag bjöd morsan och syrran på.. Mumma.

Inga kommentarer: