fredag 16 september 2011

Sammandragningar..

känns verkligen konstigt.
Det känns som att nån bara suger tag i magen och typ drar den utåt med en sugkopp och så blir den jättehård.
Konstig känsla det där.
Det gör ju inte ont nånstans men det är ju helt klart nåt man inte upplevt förut.
Snuttiplutt har levt om en hel del under dagen också, så det är inte så man känner sig ensam här hemma..

bild från igår innan min förkylning eskalerade...

Gubben kom hem för en stund sen också, han pratade om att hojen eventuellt säljs idag eller dom närmsta dagarna. Don't really know men jag är inte hemma den tiden då snubben eventullt skulle föra över pengar, e ju med brudarna på Heron då

Fick mail från min arbetsledare om att utlåtande från arbetsgivaren vid graviditet-papprena dröjer en stund till. Dom behövde visst skickas till kontoret och skrivas på av dom där, så jag skulle iaf få dom senast vecka 39..
Men, det är ingen brådis ändå. I feel no stress.
Nu ska jag fixa lite sen lunch och sen göra i ordning mig för kvällen.

Inga kommentarer: