onsdag 14 september 2011

Träff.

Hos det företaget jag jobbar för anordnas det årligen en träff för oss assistenter.
Föreläsning + middag + underhållning, kul när det händer lite annat.
Vi hade personalmöte för nån vecka sen och då sa jag at jag hade som önskemål att några av oss kunde gå, och se, nu har det ordnat sig så att vi som jobbat längst får gå på denna träff!
Senaste gången var jag tvungen att jobba och det kändes lite trist då man faktiskt ser fram emot denna träffa varje år.
Man får ju byta erfarenheter men andra assistenter och det är rätt bra.


Sitter och käkar mina Satsumas just och och jävlar va sura dom e! Men jävligt goda ändå!
Och snart kommer gubben min med bilen så jag kan ta mig till jobbet (jag åkte till hans jobb igår och vi tog bara en bil med oss hem).

Förresten, nu får ni gissa på ifall jag får en pojke eller flicka längre ner till höger :-)

Inga kommentarer: