måndag 26 september 2011

Lagom lång promenad.

Nu ligger jag här i soffan och degar i min underbart mjuka morgonrock :-).
Jag har precis ätit renskavspasta med kantareller och det blev ju jättegott!
Hade ju självklart varit roligare med lite sällskap men Björn fastnade på jobbet och pga att kollegan hade hans bilnyckel i fickan nu när han är ute på jourjobb. Björn lånade ut Audin till honom igår och han glömde ge tillbaka nyckeln innan han stack iväg till Haninge.

Gammal bild men skönaste morgonrocken :-)

Well well. Promenixen blev ju lagom lång. 45 minuter ganska så exakt. Men jag fick som sagt håll ganska så många gånger, eller ja, värk eller jag vet inte vad jag ska kalla det. Oskönt som fan var det iaf. Så det var bara att sakta ner när den känslan kom. Nån annan som känner igen det?

Inga kommentarer: