måndag 6 oktober 2014

Viktras första veckan med Viktväktarna.

Ska egentligen inte väga mig förrän i morgon men kan inte hålla mig. Alltså, första veckan måste ju vara den bästa veckan, eller?! Jag har gått ner flera kilon, hur mycket får ni reda på i morgon. Äter ju helt klart mindre portioner och mer frukt och grönt. I guess that's good. Men jag ska inte förneka att jag blir hungrug mellan målen i och med dem mindre portionerna, men så har vi ju räddningen - frukt och grönt  - som inte innehåller några points, me like!

Om en stund kommer alla föräldralediga grannar + Fon över på lite fika. Mycket trevligt, har dukat fram i "matsalen" uppe på övervåningen, blir för trångt med alla i detta minimala kök.

Nu är det dags för mig att göra i ordning mig lite också ;-).

Mys från i går..
BÄSTA storasystern!

Inga kommentarer: