torsdag 30 oktober 2014

Halloween med grannarna.

Gårdagen var trevlig. Barnen sprang runt och knackade på dörrar och sa "bus eller godis". Alla var jättefina. Och så verkade barnen, i alla fall de mindre nöjda efter en kort liten runda. My kunde självklart inte låta bli godiset och gick runt och smaskade på sitt Halloweengodis. Nöjd tjej AB.



Jag har typ inga bilder på barnen tillsammans, bara ett par på My. Har fler bilder på systemkameran och överför dem till datorn så småningom. Sen gick barnen och alla grannar över till Fon och lekte och fikade. Jag stannade dock hemma med syster yster, kände mig inte så värst pigg heller pga dålig natt och bihåleinflammationen. Sen på kvällen gick syrran till en vän i närheten och gav hans katter medicin, och tog med sig My. Ett litet kvällsäventyr. Jag passade på att röja undan all disk i köket och fick Loui att somna en stund (läs; 2½ h) i babysittern. Björn kom hem senare sen med sushi till oss och pizza till honom. Väldigt uppskattat från min sida att han köpte sushi istället för pizza.

Nä, nu ska jag se på lite Desperate Housewives innan mamma kommer, sen blir det dags att baka och fixa lunch!

Inga kommentarer: