tisdag 7 oktober 2014

Första veckan med viktväktarna.

Ja, om vågen nu stämmer (den visar visst olika i olika rum, så jag är lite osäker på vad som gäller) så har jag gått ner 3,9 kg den första veckan. Lite väl mycket kanske men jag kan tänka mig att det kan bli så i början när man ändrar sitt sätt att äta. Det dagliga intaget minskades med 1 points dessutom, så nu har jag 41 points att göra av med varje dag. Det är rätt kul det här, och enkelt i och med att man lätt kan fylla i vad man ätit då vv har en app till både Android och iPhone.


1 kommentar:

Camilla sa...

Wow, jättebra! Det är nog att du tappat mkt vätska, inte ovanligt att man gör det första 1-2 veckorna, men ändå, super!

Har funderat på vv jag med, men tycker det är så dyrt :/ Tänkte testa deras 3 månaders erbjudande, men det är ändå 600 kr man ska hosta upp. :/ Tycker det är dyrt då jag ändå vet hur jag ska äta för att gå ner i vikt, fattar inte att det ska vara så svårt att få till det bara :(