onsdag 22 oktober 2014

Bakar...

Ska ha lite kalas på Lördag då jag fyller år och börjar preppa inför det redan i dag, inget stort men jag vill gärna bjuda på hembakat. Bakar chocolate chip cookies och degen ser ju sååååå god ut!
Ååååh vad sugen man blir på att typ vräka i sig en del av smeten... MEN, det får jag låta bli. Min veckobonus får gå åt på Lördag, inte i dag, haha! Nu står dem i alla fall i kylen, och när jag slipper se smeten så slipper jag frestas, haha.


Nåja.. Loui har "officiellt" fått en pappa nu då. Vi har varit till Familjerätten och skrivit på papper om att Björn är pappa till Loui. Skönt att ha det gjort. Delad vårdnad skrev vi på också förstås.

Nä, nu ska jag kolla lite andra recept på nätet innan Loui vaknar och innan batterierna tar slut på laptopen. Tjingeling!

Inga kommentarer: