torsdag 2 oktober 2014

Levande napp.

Ååååååh vad jag hoppas att Loui hittar sin tumme själv snart så han kan suga på den istället för att leka napp med mina bröst! Riktigtjävlatröttpådenskitenochkänslanjustnu.

Höstsoppan med bacon blev kanon! Riktigt smarrig och känner jag Björn rätt så kommer båda matlådorna att finnas kvar hemma i morgon.. han är inte så mycket för soppor direkt. Skulle han återfödas till nåt djur i sitt nästa liv så skulle det helt klart bli nån köttätare..


Kvällen har varit trevlig. Syrran har hängt med oss. Lekt med My, burit på Loui och fikat med mig. I morgon ska vi ses igen, då ska vi över till henne och Micke på förmiddagen efter att ha lekt lite med Alice, Jakob och Vendela.

Nu är jag bra trött alltså. Loui ligger i sängen med Björn, inte ett knyst gör han ifrån sig när jag lägger honom där, men så fort jag lägger ifrån mig honom här så vaknar han minsann.. eller ja, jag får ju inte ens ligga bredvid bara, han ska ju ha tutten bara... Huvva.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen blir det sängen, är sjuuukt trött men var tvungen att se vem som åkte ur BB. Hade hoppats på Krisse-Ly eller hur hennes namn stavas, usch, henne gillar jag inte... vilken snyltare alltså!

Tur man får såna här bilder att titta på när det känns som tuffast att vara småbarnsförälder. Då blir man så kär i sina småttingar igen!!



1 kommentar:

Camilla sa...

Förstår att det inte är nån höjdare att vara levande napp, men tack o lov pågår det ju inte förevigt :) Jag lät lillan hållas ett tag med det det, men när hon blev kring 9 månader fick jag nog och vande av henne det. Det tog nån skrikig natt, men sen blev det bra :)