onsdag 22 oktober 2014

Hann en del i dag tack vare underbar mamma och syster.

Syrran har precis åkt hemåt. Har haft sällskap av henne och mamma halva dagen. Hann baka macarons också, dock blev det ingen bild då jag hade massa annat att stå i samtidigt. Men goda blev dem, det kan jag lova, råkade ju smaka på en och annan utan att överskrida dagens points. I morgon ska jag handla hem Dumle, choklad, pistage- och jordnötter.. minimarshmallows har jag hemma, kan ni gissa vad jag ska baka?

Till middag vart det kycklingfiléer med klyftpotatis, stekta champinjoner och vitlökssås till, ett vv-recept jag hittade på deras sida, Väldigt gott!

I dag och i Söndags var My superduktig, hon kissade på toaletten! Stolt mamma! Och man ser att även hon känner dig stolt också, vilket är extra kul! Våran duktiga lilla tjej,

I morgon ska jag träffa Martina, det var länge sen sist. Denna gång i Kista, mycket mer "hemma" än stan. Så det ser jag fram emot! Eventuellt kommer syrran över på eftermiddagen, det vore väldigt trevligt, underbart att hon passar på att hänga med mig/oss nu när hon kan!

Nä, nu ska jag ringa karlsloken för att höra hur sen han blir..

Inga kommentarer: