onsdag 15 oktober 2014

Torsdagen.

Eller ska vi kanske säga Onsdag..?
Var helt säker på att det var Torsdag i dag. Till att börja med hade jag glömt ställa fram soptunnan då det är soptömningsvecka. Och hade det varit Torsdag så hade jag missat lunchdejten med Therese. Sicken tur att det bara är Onsdag i dag då, hehe. Jag har hängt med mamma, syster och Micke i dag. Fikat lite hos mamma och likaså hos syrran. Sen såg vi det sista avsnittet av The Strain... undrar när andra säsongen drar igång? Syrran fick ett smycke av mig då jag vill visa att hon betyder mycket för mig. Hon finns alltid där och ställer upp i vått och torrt. Jag har helt klart den bästa systern i världen!


I dag blev killarna klara med fönstrena dessutom. Vi är väldigt nöjda. Det ser mycket bättre ut både på in- och utsidan och redan nu känns det mycket varmare i vardagsrummet!

Inte dem bästa bilderna med på denna bild vill jag visa att vi fick ett helt sidofönster till skillnad från hur det var med den gamla (halva fänster, halva trä). Mycket finare! Ett riktigt lyft för huset. Bild kommer utifrån snart också.



Inga kommentarer: