lördag 11 oktober 2014

Lördag so far.

Happ, lugnet före stormen eller vad ska man säga. Båda barnen sover och om en stund kommer Jenni och Micke över med en vän. Hemmet ser för jävligt ut med alla leksaker överallt men jag orkar inte plocka undan just nu. Lika bra att göra det sen i kväll tillsammans med My. Måste säga att hon är väldigt duktig på att plocka undan när man ber henne göra det, det gillar vi.

I dag körde vi bärsele utan spädbarnsinlägg, tycker att det kändes helt ok, hoppas Loui kände detsamma.
Emma, Elin och Lovisa kom som sagt förbi på förmiddagen. Det lektes lite här hemma innan vi gick ner till parken en sväng. Jag passade på att knata upp till centrum för att köpa lite frukt medan Lovisa och Elin lekte med My. Så nu har vi lite frukt hemma igen, SÅ GOTT. Köpte även trattkantareller och tänkte att jag kunde göra en god maträtt på det i kväll. Syrran köper resten av ingredienserna snällt nog så slipper jag gå till affären med både My och Loui, det är nåt jag inte pallar.. man behöver vara två i såna sammanhang känner jag.

Happ, 18 points kvar till kvällens middag och eventuellt nå gotta till kvällen. Har dessutom inte rört veckans veckobonus, så har ju lite poäng att hämta där med om jag skulle vilja.

Inga kommentarer: