onsdag 1 oktober 2014

Frost ute.

Sommaren är officiellt över enligt mig. Frost i gräset och på bilarna. Fram med bilskrapan då'rå! Blä, kom precis på hur jobbigt det är att skrapa Dodgen. Är ju på tok för kort, även fast jag har en lång skrapa, crap!

I dag har vi inte så mycket planerat mitt på dagen. Jag har just nu lagt ner det här med promenader och fokuserar istället på maten och pointsen. Tänkte åka iväg till nån skoaffär och kolla skor till My då hennes nuvarande är i så dåligt skick, plus att hon håller på att växa ur dem. Vinterskorna är ändå inte dags för riktigt än.

Ska kolla med mamma hur hon mår, kanske vi kan ses en sväng i dag, i går mådde hon inge bra. Senare i eftermiddag kommer Daniel och hälsar på. Tyvärr hinner han inte med nån middag men det är kul att han svänger förbi för att säga hej till barnen :-).

Bjuder på en bild från i morse, My gillar att ligga bredvid Loui på skötbordet, så sött!
Nu ska jag försöka söva lillen innan han blir allt för grinig. CIAO!

Nån gillade inte blixten så mycket... den andra började stortjuta efteråt.. Huvva..

Inga kommentarer: