fredag 10 oktober 2014

8 saker ni (antagligen) inte visste om mig.



  • Jag blir astrött när jag ska läsa bok, efter två sidor gäspar jag konstant! Sen måste jag lägga ifrån mig boken och sova, haha!

  • Har en svag punkt för brandmän...



  • Jag tycker om homosexuella människor, men blir nervös bland lesbiska kvinnor. 



    • I över 6 år delade jag rum med min syster, i tonåren dessutom! När jag var 19 år flyttade jag äntligen hemifrån, DET var skönt.

    • Jag spottar och fräser i bilen emellanåt (läs; varje gång) då jag hatar folk som kör för långsamt, speciellt i "omkörningsfilen".

    • Bästa filmen enligt mig är fortfarande E.T. Lipar inombords varje gång E.T dör.

    • Jag har fått 7 tänder utdragna ur min käft. Not so skönt.

    • Och sist men inte minst så dejtade jag Michael Angress som jag såg på TV4 här om dagen för många många år sen.

    Inga kommentarer: