torsdag 9 oktober 2014

Första julklapparna ..

.. köpta! 

Har precis klickat hem lite klappar till alla grannbarnen från Lekmer.se. Tycker att jag hittade passande saker till alla dem större barnen, småttingarna födda i år har inte riktigt börjat bry sig om vad de får än, hehe. I år börjar julshoppingen tidigt för min del.
Just ja, glömt berätta det, i år firar vi jul här hemma, både min och Björns familj kommer hit och firar med oss, superskoj! Och nåt som är ännu roligare är att vi i år kommer ha jultomte, får se vem som vill klä ut sig till det, det kan jag göra om ingen annan jättegärna vill :-). Ojoj, mycket julsnack, det är förvisso 2½ månad kvar men tiden går fort!

1 kommentar:

Camilla sa...

TIps, kolla med grannarna om de vill byta tomte..dvs ni är tomte hos dem och de skickar en tomte till er. :)

Annars tycker jag det ligger på karlarna i släkten att vara tomte. Men hos oss törs ingen av männen vara tomte, de nästan slåss om att slippa..fånigt tycker jag :p Så ibland är det nån av oss tjejer som får dra på sig utstyrseln.