fredag 17 oktober 2014

Banger.

Nu skulle jag egentligen lunchat med Martina... men jag bangade. Trodde vi skulle ses i Kista, dit tar jag bara bilen och så gillar jag ju shoppingcenters men så skulle vi visst ses i stan vilket jag hade missat helt.. jag är inget fan av att vara inne i stan, dels på grund av att man måste ta sig dit kollektivt (svårt att hitta parkeringar och p-hus kostar typ 80 kr/h) och sen så är jag inte redo att springa runt där med Loui IFALL han skulle få för sig att vakna, han är ju SÅ himla svårsövd, så jag skulle bara bli stressad av att han då skulle skrika för fulla muggar vilket han kan göra i barnvagnen.. Nä, stan är inte my cup of tea tyvärr, så jag hoppade det och så bestämde vi Torsdag nästa vecka istället. Skönt att Martina förstår också, så slapp man få så himla dåligt samvete för att man ställde in.

Nåja, syrran är här och pratar med Loui som jollrar tillbaka, My ligger i sin säng och somnar vilken sekund som helst förhoppningsvis. När hon sov i ett par timmar så åker vi till Lek & Bus i Nacka strand. Det var ju så himla skoj förra Fredagen och så fick hon ju springa av sig så bra!

Jag har fixat lite här hemma nu på förmiddagen, man passar på lite när man har världens bästa syster och moster som kan hålla den lilla på gott humör! Blev fan nöjd efter att ha flyttat på lite grejer här i vardagsrummet.


Äntligen kom denna fina fototavla upp på väggen, det tog "bara" 2 år...

Inga kommentarer: