torsdag 23 oktober 2014

Lunch i Kista.

Shit va trött jag blev nu, så där lagom innan man måste se till att väcka lillen så han får i sig lite mat och varmare kläder innan vi ska hämta Mysan på dagis. Grannen kommer förbi en sväng och så får barnen leka med varandra en stund.

Det var kul att träffa Martina i Kista i dag. Som vanligt så går munnen i ett på båda två, hehe. Hon kommer förbi på Lördag, och tar med sig sin lilla Linnea som My kan leka lite med. Sen åkte jag iväg till affären en sväng och köpte lite grejer inför Lördagen.


Har precis gjort Rocky road fudge, skulle egentligen gjort det med grannen men hade inget att göra nu och ville inte hamna i ... just den här koman som jag är i nu, så försökte sysselsätta mig lite innan det var dags att hämta My. Glömde visst bort att det gick så fort att göra dem, haha.. Nu står den i kylen och gottar till sig.... Mmmm..

I morgon har vi inga som helst planer. My är ju hemma på Fredagar, så jag funderar helt enkelt om vi inte ska gå ner till parken om det är sånt här fint väder!

Nä, då var det dags att väcka lillen då. Ciao!

Inga kommentarer: