lördag 18 oktober 2014

Enarmad Carita.

Till att börja med så är det knepigt och tar lång tid att skriva inlägg på kvällarna.. how come? Jo, Loui ligger i min famn och därmed på min högerarm.

Annars känns det bra. Idag har vi fått en hel del gjort.
Höststädning på förmiddagen och därefter fick vi plats med alla gamla fönster i containern som står utanför tomten. Sen röjde vi lite i trädgården och täckte för utemöblerna, skönt att ha det gjort.Björn är på jobbet nu men i morgon är han hemma, såvida jourtelefonen inte ringer stup i kvarten.

Jag ska hälsa på brukaren i morgon, så får han träffa Loui för första gången. Det ska bli kul! Sen har vi inget mer planerat för dagen, förutom att göra något tillsammans.

Hmmm, tror inte My sover, det kommer konstiga ljud nedifrån. Vågar inte gå ner heller då Loui kan vakna (läs; kommer vakna) om jag lägger ifrån mig honom och därmed väcka henne ifall hon nu faktiskt skulle sova... dryg situation just nu då man är ensam..

Oh well. Ha en bra kväll, får se hur denna slutar. Ciao!

Fick dessa bilder av Therese i dag, så fina! Hon kan fota hon (och från uppskattade vinklar dessutom enligt mig)!

Ser ni?! Ingen dubbelhaka ;-))

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha, ja jag känner igen det där med att vara enarmad! Här har lillan börjat ta över datormusen och tangentbordet när hon sitter med vid datorn, så det blir ibland bara error av alltihopa!

Måste erkänna att jag funderat lite senaste dagarna att testa vv 3 månader online. Kostupplägget jag har via World of Shape är lite väl strikt och svårt att få ihop med övriga familjen. Men men, får se hur jag gör :)