måndag 27 oktober 2014

Han har lugnat ner sig lite.

Jag måste bara berätta nåt. Inget speciellt direkt för dig som läser, men nåt väldigt skönt för min del. Loui har blivit lite tryggare i sig själv känns det som. Jag kan lägga ifrån mig honom lite kortare stunder på kvällarna efter att han somnat i famnen vilket inte alls fungerat förut...Så det är väldigt skönt, speciellt då Björn jobbar sent som i kväll.



Nu dricker jag lite kvällsté och äter lite frukt till. Funderar på om jag orkar se på SOA eller om jag ska fortsätta slökolla på 2 ½ men. The Purge: Anarchy var bra. Dock gillade jag ettan mer..

I morgon ska jag och syster yster till affärerna. Har inte så mycket pengar att röra mig med denna månad men jag överlever, får bara tänka till lite extra. Föräldrapenning suger..

Oh well, ha en bra kväll ya'll!

Inga kommentarer: