måndag 6 oktober 2014

Kommerintepånånrubrik.

SLAPPARDAG DELUXE.
I dag har jag inte gjort ett piss so far, förutom att ha fikat med grannarna förstås. Känner mig rätt trött dessutom. Försöker få Loui att somna utan att snutta vid bröstet i evigheter och utan att gunga honom till sömns, känns som att det kan bli rätt farligt om han vänjer sig vid det...

Satt och kollade recept på Viktväktarnas hemsida för en stund sen, hittade några recept jag kan tänka mig göra men då måste jag till affären och det orkar jag fan inte nu, speciellt inte då lillen ligger och sover utanför min famn för en gångs skull. Så jag ringde Björn för en stund sen och bad honom köpa hem sushi, det var länge sen, dessutom är är den snabbmaten inte så onyttig enligt pointssystemet. Perfekt med andra ord.


I morgon ska jag som sagt väga mig, och inte bara jag, utan även Loui, hehe. Vi ska vara på bvc 13.00. Syrran kommer och möter upp oss efteråt dessutom. Älskar mitt systerhäng alltså. Vi har så bra kontakt nu för tiden, såååååå mycket bättre än när vi var små. Hoppas My och Loui också får bra kontakt i vuxenlivet sen.

Nu ska jag passa på att vila lite jag med innan det är dags att hämta lillskrutt på dagis!

Inga kommentarer: