måndag 27 februari 2012

Zumba.

Kom precis på hur mycket jag egentligen saknar Zumban..
Gick på klassen i Telefonplan och har för mig att instruktören heter Maria, hon var så full av energi och delade på nåt sätt med sig av den så fort man klev in i rummet. Riktigt kul var det. Ska försöka få Björn att ta ut lite pappaledighet nån Fredag så jag kan gå på hennes Zumbaklass nån gång framöver.


Lilltjejen däckade. Tack för era tips! Körde med både det där trånga, snuttefilt vid huvudet och att lägga ifrån henne samtidigt som jag lade mig ner med henne en stund.
Älsklingen min <3.

1 kommentar:

Yohanna sa...

Guuuud vad bra, ja trångt ska det vara! Vi körde med en "sovorm" som min syrra gjort.. som en amningskudde fast en lång "korv" liksom.. inte rundad. Så blev det redigt trångt, för spjälisen är ju gigantisk jämfört med hur de trivs å vara och är vana från i magen ju :)