tisdag 14 februari 2012

Syrran i Thailand.

Det verkar som att hon och hennes karl har det bra där. Dom har åkt runt till lite olika ställen till skillnad från mig och Zandra som var nöjda med att lapa sol, dricka goda drinkar och bara nysa på ett och samma ställe när vi var där för flera år sen..

Sorry syrran och Micke för att jag snodde bilden, men den var så fin på er och elefanten :-)
Bidde ingen sovstund för mig. Lät Björn sova istället.. Tänker på att han behöver mitt-i-veckan-sömnen mer, speciellt då han har jouren. Ska väcka honom nu dock, hans syster fyller år och han skulle dit och hälsa på idag, kanske följer vi med vi också om jag piggnar till lite..

Hum, imorrn kanske man ska försöka ta sig till gymmet på kvällen om man orkar, o bränna lite fett..
Men först banken och sen träffa Lillian och ta en promenix i Älvsjö..

Inga kommentarer: