fredag 10 februari 2012

Farsta centrum.

Det blir lite häng där idag med Lillian. Kan ju passa på att försöka hitta nåt sött i Alla hjärtans dag-present till Björn, och möjligen nåt mer i födelsedagspresent (har redan gjort en beställning på några grejer via nätet). Han fyller nämligen 29 år nästa Lördag.
Och jag blir fan 30 i år! Långt kvar dock, men partaj måste man ju ha!

Igår var jag till gymmet också!
Körde 15 minuter på trappmaskinen, sen biceps + triceps och därefter 15 min pw.
Måste säga att jag vart förvånad över att jag fortfarande har lika mycket styrka i armarna nu som senast jag tränade i Oktober, riktigt najs!
Så det var riktigt skönt. Och så körde jag lite utfall + rumplyft här hemma för att få lite träningsvärk i rumpa och lår.


Imorrn kommer mina släktingar över från Finland och hälsar på. Dem kommer över på middag på kvällen och det ska bli jättekul att träffa dom! Och extra kul att få visa My för dom *stolt*. Men innan dem kommer tänker jag åka till morsan och färga min hemska utväxt! Håret ser riktigt skitigt ut efter några dar när man har utväxten, inte så snyggt.

Time for breakfast!

Inga kommentarer: