torsdag 16 februari 2012

Ogilla/gilla

Sitter här med lillan i famnen, magen är orolig ikväll med och har nog med godiset jag åt igår att göra.
Drygt att det ska vara mjölk i allt...

Björn slutar jobba om en halvtimme, sen ska han ut och äta med en kollega och därefter iväg och spela en match. Så han är inte hemma förrän nån gång efter 23..
Zandra kommer hem till oss rätt sent också, lite extra sent nu då fick sms om att den vid en sträcka måste byta till buss då det var nå vajsing med strömledningarna eller vad det heter...

Jo, nåt jag ibland ogillar men ändå gillar e Björns jour och ishockey...
Jouren ogillas just för att han kan vara borta en hel kväll/helg, dock bra med stålars för han..
Och ishockeyn ogillas för att han redan jobbar så mkt, skadar sig och för att den går framför att låta hans släktingar få träffa My, dock kul för honom att spela, bra träning och ganska bra att ha egna intressen..

Denna vecka har det inte hunnit bli nån träning för mig tyvärr, och lär inte bli nåt heller. Zandra är här och Björn jobbar hela veckan + helgen. Blä.
Må jag bli fet.. Tränar jag inte så blir jag sugen på sötsaker, not good. Tur man inte har så mkt hemma och att det som finns innehåller massor av mjölk så man drar sig för att äta det. Apropå gott så höll jag på att glömma bort teet i köket...!

1 kommentar:

Nadia sa...

Inte mkt alls =/ Typ kortisar här & där på 30-40 min.
Idag har han sovit lååånga stunder - en helt annan bebis!