måndag 27 februari 2012

Varför får man inte ha saker i fred??!!

Snikna jävlar som inte kan köpa egna grejer!
Igår när jag skulle sätta i kabeln för att få värme till bilen idag så hittade jag inte kabeln.. Var var den? Jo, nån jävel har tagit den. Jävla h**unge. Vi har haft den hängande där som alla andra grabbar i flera år nu men nääää, nu skulle visst nån annan ha den.
300 spänn kostar en sån och det är pengar vi inte riktigt har just nu. Suck.




Skönt att resten av dagen har varit bra.
Tråkigt att behöva lägga energi på sånt och FK:s miss..
Vi fikade i Skärholmen. Jag köpte en mango och passion smoothie och fick dessutom i mig en chokladboll som inte innehöll mjölk. Yaay! Skönt att för en gångs skull kunna beställa mot gott till drickat.
Sen drog vi till Lindex där jag hittade tre söta bodys till My och därefter gick vi i några inredningsbutiker där Therese hittade en jättefin och hög kandelaber. Skulle också vilja ha en sån men har varken råd eller plats för en sån.




Och därefter åkte vi till Björns jobb för att då en offert på hur mycket det skulle kosta för Therese att byta katalysator till hennes bil. Så på Onsdag ska den bytas och då kommer hon och hennes systerdotter över en stund.

Dags att rapa lilltjejen som är tokmätt.. Kräktes hon? Yes, a little bit..

Inga kommentarer: