måndag 27 februari 2012

"Nytt" ordspel..

Happ, då har man fastnat för ytterligare ett ordspel. Det räckte inte med Wordfeud och Draw something (som för övrigt inte fungerar riktigt som det ska). Nu tokspelar jag Ordpuzzel. Try it out och bli beroende du med (ska dra ner alla i skiten, haha)!




Ringde till FK och det var inte lite folk i kö där..! Ca 200 pers och 11 minuters väntetid (egentligen minst 31 min).. Nu ringde dem mig precis, och det visade sig att dem gjort min föräldrapenning på grundpenningnivå eller vad hon sa istället för sjukpenningnivå.. Och så fattades det en dag så det misstaget skulle dem åtgärda så fort som möjligt. Bra det! I need to pay them bills!! Hoppas sånt här inte händer fler gånger. Något stressande kan jag säga när man har räkningar för ca 8000:- om inte mer!

Inga kommentarer: