tisdag 14 februari 2012

Tröttmössa.

Ni kan ge er fan på att jag kommer att gå och lägga mig efter föräldragruppsträffen idag. Björn ska komma hem tidigare idag så då får han ta My medan jag förhoppningsvis får sova nån timme.
Hon somnade lite efter 22 igår, vaknade lite över 01, somnade vid ca 0230 och vaknade igen vid 0510... Så jag har mao inte fått många timmars sömn inatt och inte nätterna innan heller..

Jag ska göra i ordning mig lite alldeles strax och sen ska vi iväg och fixa lite myspys inför Alla hjärtans dag.


Förresten så fixade Björn lampan till regskylten på fem sekunder igår (underbart med en karl som kan meka med bilar!), så på Torsdag åker vi tillbaka till Högdalen (tråkigt att behöva åka n för en sån sak) och ber dom ta en titt på den så bilen också får en godkänt-stämpel där bak..
Imorrn har vi förhoppningsvis ett trevligt besök att se fram emot. Vi ska till banken vid lunch och förhoppningsvis bli av med topplånet. Det vore jävligt najs..

Nu ska jag kika in i Anitha Schulmans blogg och se ifall det står nåt intressant där..

Inga kommentarer: