fredag 24 februari 2012

Dags att åka snart.


Till Karlstad och hälsa på Björns släkt. Jag har redan packat en del grejer men inte riktigt allt.
My laddar genom att äta en stor dos med mat innan färden..
Och jag har ätit.. frukost och ananas idag. Inte mycket så det får bli nåt på vägen. Apropå det så måste jag packa ner mitt smör eller köpa i Karlstad, måste fortfarande tänka mjölkfritt.

Idag var vi till Bvc och My väger nu 4450 gram tror jag det var och växt till 56 cm i längd. Skönt att hon tagit ett större kliv nu iaf!!




Sen knatade vi till Älvsjö och mötte upp Lillian och hennes hund Essie och knatade tillbaka hit och tog en fika (te & ananas).
Och nu väntar jag på att Björn ska komma hem.



Söt hus på väg mot Älvsjö tyckte jag.

Bloggar lite mer på vägen och/eller från Karlstad.
Adios!

Inga kommentarer: