tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag 2012.

Idag var en rätt intressant dag, det var mao kul att träffa andra i föräldrargruppen, jag fick dessutom lite kontakt med en tjej som heter Kicki. Hennes bebbe var tokigt söt, med mörkt hår och ljusa ögon, det det så häftigt ut.
Sen fanns det en tjej där vars dotter heter Tuva som skulle iväg och träffa en vän till mig. Hon känner nämligen Nina och är uppvuxen i Aspudden där jag hängde en del i min ungdom..

Nästa vecka är det en träff igen och efteråt pratade jag och Kicki om att ta en lunch eller fika.







När Björn kom hem hade han med sig en fin stor ros och sushi till mig, gulligull! <3
Han fick några filmer och en kopp fylld med godis från mig och My.




Nu ska jag försöka somna med My här en liren stund, wish me luck!

Inga kommentarer: