fredag 3 februari 2012

Blogpress har bråkat.

Försökte blogga om min träning i Onsdags men det funkade inte.. Nåt fel på appen. Segt när det är så. Men det var iaf sjukt skönt, och ingen träningsvärk fick kan heller, dock körde jag inte så hårt med tanke på att det var ett tag sen man tränade. Skönaste träningen på länge.



Fullmatad..

Idag har vi återigen inte gjort ett piss, känner mig väldigt trött idag igen. Men så är det väl med vissa dagar. Kan iofs ha att göra med att My börjar äta mer, och att mina boobs inte hunnit producera tillräckligt mycket mjölk för att hon ska bli mätt och belåten. Eller ja, hon blir ju det för stunden, men 15-30 minuter senare vill hon ha ett mål till, så jag får hoppas på att det kommer mer mjölk med tiden och kanske köra med lite ersättning på nätterna så man inte behöver vara vaken halva natten!

Inga kommentarer: