måndag 20 februari 2012

Konstant-amning...??!!

Jopps, nu sitter hon och äter igen, lilltjejen.
Hon äter väldigt ofta nuförtiden.. Don't really know why.
Kanske har jag för lite mjölk..? Fast hon blir ju mätt och belåten och släpper bröstet efter en stund så det känns inte riktigt som att det kan vara det.. Oh well, bättre att hon äter oftare än mer sällan så hon växer.

Om några timmar ska jag träffa Nina i Liljeholmen och fika/äta lunch. Och efter det tänkte jag faktiskt hämta min dator som jag lämnade in för reparation... frågan är om dom hittade felet (skärmen flimrar till och från) då det inte är konstant. Annars åker jag på en felsökningsavgift. Men det känns lite dumt egentligen om det skulle bli så, då det faktiskt är ett fel på den.

Här kommer en skön låt jag nyss hörde på radion, it made my day (det gjorde iofs
My med, med sitt fina skratt imorse på skötbordet). Thank god for music!




En jävligt skum video är det här också...!

Inga kommentarer: