fredag 17 februari 2012

Trappfritt..

hade motiverat mig att gå ut mer..
Just nu tittar jag bara ut och ser jättefint väder men kan inte bry mig mindre. Är man lite trött på det också så stannar man definitivt inne.
Sen kom jag att tänka på en sak. Tror fan My växer bättre om vi är hemma. Jag menar, då äter hon oftare. Annars ligger hon och sover i flera timmar.. Just a thought.

Snart kommer syrran och Micke över och hälsar på. Fika köper dem med sig, och mjölkfritt sådant. Vägrar äta mer grejer som innehållet mjölk nu efter två helveteskvällar..!




Roligare med en gladfis istället.

Förresten. Har ni några bra tips på hur man får skorv att försvinna..??

1 kommentar:

Anonym sa...

Ang skorv. Den försvinner av sig själv så egentligen är det ingenting du behöver lägga energi på. Men om du vill så kan man använda barnolja i håret på bebis, låt vara några timmar och sen kan du försiktigt kamma bort skorven. Men den kommer tillbaka lika fort det är det som är kruxet. Så fort hon börjar utveckla ämnet som saknas kommer skorven att försvinna av sig själv:)